Габриела Митева – Собственик и Управител на Smart Office Solutions

Габриела Митева е Собственик и Управител на Smart Office Solutions – фирма за виртуални бизнес и административни услуги насочени към малкия и среден бизнес, както и към индивидуални клиенти в България и чужбина. Тя създава компанията през 2014 година, когато у нас все още не е добре позната дейността на Виртуалния Асистент. И към днешна дата все още, не всеки е наясно, колко много и разнообразни услуги и задачи може да се възложат на бизнес асистент, който има собствен офис и огромен опит в тази индустрия.

Познавайки съвременния бизнес, Габриела Митева успява да отговори на нуждите и изискванията на компании с широк диапазон от дейности. Дори само консултацията с административен специалист с опита на Габриела Митева, ще помогне на потенциалните клиенти да разберат какъв обем от наглед дребни задачи, отнемат от времето на всеки работодател, което може да използва за креативни и ценни за бизнеса дейности. Всички тези малки, но не маловажни задачи се възлагат на служители с по-малко опит или умения, а това води нерядко до грешки или неефективност.

Gabriela Miteva
Gabriela Miteva
Gabriela Miteva
Gabriela Miteva

Целта на Smart Office Solutions

Целта на Smart Office Solutions е Умни Решения, базирани на дълги години успешно приключени проекти и непрестанно самоусъвършенстване, както и познаване на софтуерни продукти и приложения, които не са широко известни, но много полезни за дейността й.

Smart Office Solutions извършва бизнес и административни услуги за клиенти от цял свят и от България. За работата с толкова разнообразни клиенти и задачи е необходимо не само перфектно владеене на език, но и подход към работата и разбиране на конкретните нужди на клиента. Габриела Митева успява да съчетае коректност и бързина при изпълнение на всички проекти, придържайки се към мотото, че “спазването на сроковете и удовлетворението на клиентите от резултатите, не е отживелица, а начин на работа”.

Услугите, които Smart Office Solutions предлага са много:

 Услугите, които Smart Office Solutions предлага са много разнообразни и списъкът постоянно се обновява, тъй като индустрията се развива много динамично през последните години. Но може да се класифицират в следните категории:
  • Административни: редактиране, конвертиране и форматиране на документи; въвеждане на данни и текстообработка на български, руски и английски; сортиране на данни; обновяване на бази данни и др.
  • Преводи, редакция и аудио transcription: български <> английски; руски > английски.
  • Организационни: планиране и организация на пътувания: резервации на полети, хотели, рент-а-кар, автобуси, влакове, фериботи, ресторанти; обновяване на онлайн календар; организация на входяща електронна поща; организация на интервюта с кандидати за работа и др.
  • Интернет проучвания: на потенциални партньори, клиенти, търговци (стабилност, рейтинг, и др.); продукти; процедури; новини по зададени критерии; уебсайтове (финансови, фирмени, конкуренция и др.); услуги (бизнес и лични).
  • Маркетинг: създаване на списъци с имейл адреси по зададени критерии от клиента; създаване на страници в социални медии; регистрации на уебсайтове и блогове в бизнес и блог директории;
  • Разни: Кореспонденция с клиенти; онлайн чат с клиенти; филтриране на кандидати за работа; организация и обновяване на списъци с присъствия – за служители, студенти, членове на спортни клубове; тайни клиентски посещения – онлайн и във Варна; тестване на телефонни номера в България.

 За да отговори на засиления интерес от страна на клиентите, Smart Office Solutions фокусира дейността си през последните 4 години върху Интернет проучвания на потенциални клиенти и партньори и създаване на списъци с бизнес контакти, които да се ползват при маркетингови кампании. Ключът към всяка ефективнa маркетингoва B2B кампания започва с наличието на надежден списък от проверени контакти (база данни).
Посочете видовете компании и длъжности, които са „идеални клиенти/партньори“ за Вашата фирма, и експертите по данни на Smart Office Solutions ще разработят най-добрите таргетирани списъци с контакти за Вашата маркетингова кампания чрез LinkedIn Sales Navigator. След което, Smart Office Solutions ще използва ефективен процес, за да обработи и предостави цялата подходяща информация за контакт: таргетирана длъжност, потвърден корпоративен имейл адрес, телефонен номер, индустрия, фирмен капитал и др.

В портфолиото на Smart Office Solutions присъстват клиенти от България, Люксембург, САЩ, Великобритания, Ирландия, Полша, Естония, Германия.

За да обсъдите Вашия нов проект със Smart Office Solutions:

Контакти:
Email: info@smart-office.solutions
Уеб сайт:https://smart-office.solutions
ФБ страница:https://www.facebook.com/SmartAdminSolutions
Linkedin:https://www.linkedin.com/in/gabriellamitteva/

Pin It on Pinterest

Shares