„Нашата мисия е да помагаме на бизнеса да се съсредоточи върху растежа, докато ние се грижим за числата.“
“Да бъдем предпочитан партньор в счетоводното обслужване в България и извън нея – символ на доверие, прозрачност и професионализъм. Стремим се да изградим нов стандарт в счетоводните услуги чрез дигитализация, личен подход и постоянно развитие.“
„Сигурност. Точност. Доверие.“
КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ
- изготвяне на кредитна обстановка,консултации за оптимизиране данъчната политика
- консултации за оптимизиране на управленската структура, данъчната политика и др.
- финансово-счетоводен анализ на стопанската дейност
- анализ на пазара.
- консултиране при избор на адвокат, одитор, банка, застраховател.
„Числата в ред – бизнесът напред.“
Възползвайте се от промоционалните Ни предложения за нови клиенти:
Услуги Мини ,промо пакет -250,00 лв/ 128,00 евро ,което включва:
- Фирма с дейност в ЕС /BG
- Регистрирана по ДДС
- До 15 документа месечно +ВОП
- Една банкова сметка
- Едно самоосигуряващо се лице
Еднократни цени на допълнителни счетоводни услуги
Консултации по зададен въпрос или казус – 50.00 лв на всеки започнат час /25.56 Eвро
Подаване на нулева декларация -40.00 на месец/20,45 евро
Изготвяне на Междинен отчет /Баланс ,ОПР и др. -50,00 лв на отчет т.е бройка /25,56 евро
Изготвяне на ГФО и подаване в ТР- минимум 180,00 лв или 50% от месечната такса 92,03 евро
Подаване на ГД на физическо лице – до 100 лв ,в зависимост от броя на приложенията/51,13 евро
Регистрация по ЗДДС на новорегистрирано дружество -120,000 лв /61,36 евро
Попълване на декл.по чл.55,ал.1 от ЗДДФЛ и чл.201,ал1 от ЗКПО за дължими данъци (по електронен път)- 15 .00 лв/7,67 евро
Декларация за самоосигуряващи се лица ,Обр .6 -25,00 лв /12,78 евро
Изготване на документи за банков кредит /клиенти на кантората/ -70 .00 лв /35,79 евро
Изготвяне на документи за промяна на фирмени обстоятелства -250,00 лв /127,82 евро
Попълване на Данъчна декларация по чл.14 от ЗМДТ за облагане с данък недвижими имоти -15,00 лв/7,67 евро
Регистрация на фирма -ООД,ЕООД -бързо ,като имате напълно функционираща фирма от 500.00 лв с включени държавни такси /255,65 евро
Други документи -от 20.00 лв/бр/10,21 евро
