Предимствата на нейтив рекламите

КАКВИ НЕЙТИВ РЕКЛАМИ СЪЩЕСТВУВАТ?
 
В сайтовете обикновено това са статии, видеа, подкастове, препоръчано съдържание, в търсачката на Гугъл това са реклами и линкове, които излизат при дадено търсене, в социалните медии нейтив е част от фийда. Разнообразието е огромно и зависи от съдържанието на платформата, която го предлага.
 
ПРЕДИМСТВАТА НА НЕЙТИВ РЕКЛАМИТЕ:
 
  • Нейтив форматът има по-висока ефективност и се ползва с повече доверие от страна на потребителите.
  • Това е нова форма на реклама, която е интегрирана в съдържанието на медията или сайта.
  • Представлява деликатен, нестандартен и ефективен начин за представяне на продукт или услуга.
  • Нейтив рекламата е ненатрапчива. Тя не изскача като нов прозорец, докато четете рецепта от готварски сайт например, не прекъсва потребителското преживяване, а органично се вписва в информацията, до която искате да достигнете.
  • Този тип материали са не само информативни или рекламни, но и са интересни, тъй като често липсва усещането, че това е платено съдържание.
  • Благодарение на естественото си вписване в средата на сайта или медията, нейтив успява повече да ангажира потребителите.
  • Нейтив материалите остават в архива и могат дори и на по-късен етап да бъдат открити от потребители, търсещи информация по дадената тема.