Като търговец с 15 годишен опит в обслужването на клиенти, често изпадах в кризисни ситуации, казуси и предизвикателства за които нямаше готова рецепта с решения. Дигиталните продажби стартираха, но все още бе трудно да се разчита на тях като канал за привличане на клиенти. За изкуствен интелект не се говореше и единствения начин да получa експертен отговор, продажбени умения и компетенции бяха книгите и
менторите, с които работя. А как ми се искаше да има готово упътване за употреба и създаване на продажбени умения – кратко, ясно и практично.

Пътят на личната и бизнес трансформация е трънлив, но вдъхновяващ и ме срещна с хора и места, където разгърнах творческия си потенциал, придобих умения и навици, с които станах водещ търговец в компанията, за която работя. Вдъхновена от мисията си в живота да помагам и развивам хора, обединих моите знания и ги кръстих с името „Здравословни продажби – овладей изкуството да продаваш“ с надеждата да са полезни на всеки, който има затруднения в продажбения процес, личностното и професионално развитие.

Защо здравословни продажби?!

В днешния динамичен свят, постигането на баланс между професионалния живот и личното благополучие е ключът към устойчивия успех и растеж. За да оцелея в състезанията на корпоративния свят се запознах със спорта и здравословното хранене. Те ми осигуриха
жизненоважния баланс между ума, духа и тялото, за да съм във висока концентрация, настроение, неподвластна на стреса и негативните влияния на околната среда. Активните служители са с по-висока ефективност, по-креативни и по-мотивирани в ежедневната си работа. Здравословните продажби не са просто начин да се предлагат продукти това е философия на комуникация, грижа и стойност. Тази концепция съчетава следните важни елемента:
1.Продажбата е здравословна тъй като допринася за физическото, емоционално и психическо благополучие на клиента.
2.Подходът към клиента е основан на етика, честност, загриженост.
3.Словото е инструментът чрез който се изгражда доверие. Общуването е открито, позитивно, съдържателно. Използва се език, който мотивира, информира и подкрепя.
4.Представителя на марката е водач, който предава послание, а не само продукт и цена.
5.Продажбата е насочена към добавяне на стойност в живота на клиента, акт на даване на грижа, подкрепа, информация.

Здравословните продажби са синтез от истинско съдържание (здраве), вдъхновяваща
комуникация (слово) и етичен обмен (продажби). Те целят създаване на клиентско изживяване чрез комбинация от висококачествен продукт, автентичност и подкрепа.

Милена Кузманова

 

 

Иглотерапия, др. Шакола

Pin It on Pinterest

Shares