МАРГАРИТА ЦВЯТКОВА

ДИГИТАЛНА МАРКЕТИНГ АГЕНЦИЯ

“MARKETING IMPRESSION”

Marketing Impression е дигитална агенция с фокус върху цялостното дигитално присъствие: поддържане и оптимизиране на социални профили, платена реклама и управление на бюджети, реклама в Google и др. търачки, включително search, display, video мрежа.

Целта на Marketing Impression е да създаде по-добър дигитален свят за бизнеса и потребителите чрез предоставяне на иновативни и ефективни дигитални маркетингови решения.

фейсбук реклама
Дигитален Маркетинг

Защо да рекламираме във Facebook и Instagram?

Facebook е най-популярната социална мрежа в световен мащаб: 2,06 млрд. активни потребители ежедневно. Мобилните потребители на Facebook представляват 88% от всички потребители и прекарват средно по 57 мин. в приложението на ден. 15% от потребителите на Facebook използват социалната платформа, за да търсят и пазаруват продукти / услуги. 93% от бизнесите са активни във Facebook.

В днешния дигитален свят няма как да отсъстваме от социалните мрежи, защо нашите потребители и конкуренти са там.

Защо да се доверите на Marketing Impression за Вашите #реклами в Гугъл? Защото кампаниите Ви ще бъдат управлявани от сертифицирани професионалисти

За да бъдат Вашите рекламни кампании успешни, обърнете внимание на петте най-често допускани грешки и се старайте да ги избягвате:

1. Използвате неправилен рекламен формат или размер

Всяко рекламно разположение (placement) във Facebook и Instagram има специфични изисквания за рекламен формат и размер. Използвайки грешен формат или размер рекламите Ви изглеждат непрофесионални и могат да не бъдат одобрени от платформата.

2. Нередовно актуализиране на рекламно послание:

Друга често срещана грешка на някои собственици на бизнес е да си настроят дадена рекламна кампания и да я оставят така за дълго време. Да, важно е да не се правят промени твърде често (всеки ден), за да се остави време на алгоритъма да събере данни и да си свърши работата, но твърде продължителният период в който рекламното послание и визията са едни и същи неминуемо ще доведе до т. нар. “умора на рекламата”, при което потребителите престават да реагират на Вашите реклами.

3. Задаване на нереалистични бюджети

Някои потребители или задават много ниски бюджети, които ограничават обхвата на рекламата или разпределят големи бюджети без подходяща стратегия. От съществено значение е да съобразите бюджета си с целите на кампанията си и конкурентоспособността във Вашата индустрия.

Твърде ниският бюджет обикновено е продиктуван от желанието да се спестят и оптимизират някои разходи, но това неминуемо ще ограничи обхвата и въздействието на Вашите рекламни кампании. В индустрии с висока конкуренция или при таргетиране на много широка аудитория, минималният бюджет може да доведе до това, че Вашите реклами не се показват достатъчно често, за да генерират значими резултати и като цяло до незадоволително представяне на кампанията.

От друга страна достатъчно голям бюджет, но без ясна и последователна стратегия би означавал по-добри резултати, но не добре оптимизирани разходи. Без детайлен мониторинг и оптимизация може да се окаже, че губите пари за рекламни разположения, които не осигуряват достатъчна възвръщаемост на инвестициите (ROI).

4. Наддавате срещу себе си

Това се случва когато имате 2 или повече реклами пуснати едновременно и насочени към една и съща аудитория. Тъй като наддаването във Фейсбук се случва в анонимна аукционна система се оказва, че в нея Вие надавате срещу самите себе си. Това ще намалите ефективността на рекламите за сметка на по-високи разходи.

5. Подценявате ролята на сайта

Освен статистиките от рекламната кампания е важно да се следи и цялостното поведение на потребителите в сайта. Ако те прекарват само няколко секунди на лендинг страницата Ви, определено имате проблем и той не е във Facebook и алгоритмите, а във собствения Ви сайт.

Целевата страница играе ключова роля в определянето на Relevance Score и Ad Rank, което влияе на цената и видимостта на Вашите реклами. С други думи, не добрата лендинг страница, към която води Вашата реклама ще доведе до по-скъпи кликове и по-малко показвания.

Статията подготви за вас Маргарита Цвяткова https://marketing-impression.online/

Дигитален Маркетинг

Pin It on Pinterest